Науковий журнал "Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology".
Журнал був заснований у жовтні 2010 р.
Засновник: Вищий навчальний заклад «Університет імені Альфреда Нобеля».
Назва з 2023 р.: Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology
Попередня назва: «Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія»
Попередній ISSN: 2522-4115 (print), 2522-9133 (online)
Відомості про державну реєстрацію: внесено до Державного Реєстру суб’єктів у сфері медіа (Рішення № 887 Протоколу № 21 Засідання Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 14 вересня 2023 р.)
Ідентифікатор медіа: R30-01316
УДК 37.01:159.9
Науковий журнал "Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology" за педагогічними спеціальностями – 011, 015 включено до списку друкованих періодичних видань, що включаються до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б» (наказ Міністерства освіти і науки України 02.07.2020 № 886).
Періодичність: 2 номери на рік.
Мова видання: Змішані мови: українська, англійська, німецька, французька, італійська, іспанська, португальська тощо. Перевага надається статтям англійською мовою.
Тематика журналу
Журнал присвячений актуальним питанням педагогіки та психології у національному та міжнародному освітньому та культурному просторі. Основна увага приділяється таким аспектам, як-от:
• Порівняльний аналіз освітніх систем різних країн, виявлення ефективних стратегій і практик загальної, середньої, вищої та професійної освіти, а також моделей управління освітою.
• Розробка та адаптація педагогічних технологій, менеджмент освітніх інновацій в умовах глобалізації, цифровізації та євроінтеграції.
• Крос-культурні дослідження у педагогіці та психології, вплив культурних відмінностей на навчання, виховання та розвиток особистості.
• Глобальні тренди та інновації в освіті, включаючи цифрові технології, дистанційне та змішане навчання, адаптацію міжнародних освітніх стандартів до національного контексту різних країн.
• Міжнародне співробітництво в сфері педагогіки та психології, трансфер знань та передового педагогічного досвіду.
• Психолого-педагогічний супровід учнів в умовах міграції, академічної мобільності та полікультурного суспільства.
• Психолого-педагогічні аспекти управління освітою.
• Розвиток інклюзивної та мультикультурної освіти у світовому контексті, створення безбар'єрного освітнього середовища, що враховує різноманітність учнів та культурні традиції.
• Проблеми глобалізації та їх вплив на освіту: питання освітньої політики, міжнародної акредитації програм, формування компетентностей, затребуваних у світовому співтоваристві.
Мета журналу
Мета журналу — створення платформи для міжнародного наукового обміну результатами досліджень у галузі педагогіки та психології, сприяння розвитку освітніх систем, поширення передового досвіду та інноваційних технологій, а також підвищення якості освіти та психологічного супроводу особистості на всіх етапах її становлення.
Завдання журналу
• Публікація оригінальних наукових досліджень з актуальних проблем педагогіки та психології.
• Просування міждисциплінарних досліджень, що поєднують досягнення педагогічних, психологічних та суміжних наук.
• Аналіз та висвітлення інноваційних підходів в професійній освіті, психолого-педагогічній практиці.
• Формування міжнародного наукового співтовариства, що об'єднує дослідників, викладачів та практиків у сфері педагогіки та психології.
• Поширення найкращих світових практик у галузі навчання, виховання, управління освітою та психологічного супроводу учасників освітнього процесу.
• Обговорення питань цифровізації та нових технологій в освітньому процесі.
• Підтримка молодих вчених та публікація їхніх досліджень для розвитку наукового потенціалу.
• Просування досліджень у галузі інклюзивної освіти, психології розвитку та освітньої політики.
• Формування концептуальних засад професійної освіти.
Журнал орієнтований на дослідників, викладачів, аспірантів, практикуючих педагогів та психологів, а також усіх зацікавлених у розвитку сучасних наук про освіту.
ISSN 3041-2196 (print)
ISSN 3041-220X (online)
"Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology" розповсюджується за передплатою.
Передплатний індекс (J053)
"Alfred Nobel University Journal of Pedagogy and Psychology" внесено до «Переліку наукових фахових видань України» на підставі рішення Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України (категорія Б) (наказ від 02.07.2020 №886) і зареєстровано в міжнародних наукометричних базах Ulrich’s Periodicals Directory, DOAJ, Index Copernicus, Google Scholar, індексується в інформаційно-аналітичній системі Національної бібліотеки України імені Вернадського.
Усі матеріали, що надходять до редакції журналу, підлягають обов’язковому рецензуванню.
Адреса редакції: Університет імені Альфреда Нобеля, вул. Січеславська Набережна, 18, 49000, м. Дніпро, Україна.
Головний редактор
доктор педагогічних наук, професор Волкова Наталія Павлівна
Заступник головного редактора
доктор педагогічних наук, професор Лаврентьєва Олена Олександрівна
Тел.: +38 097 071 66 41
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Декларація відкритого доступу
Редакційна колегія журналу керується у своїй видавничій діяльності загальновизнаними принципами і правилами Будапештської Декларації відкритого доступу до рецензованих наукових видань та наукових досліджень – Budapest Open Access Initiative (BOAI), Берлінської Декларації про відкритий доступ до наукових і гуманітарних знань – Berlin Declaration on Open Access to Knowledge in the Sciences and Humanities.
Ліцензійні умови. Автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати експериментальних і теоретичних досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY. Журнал дозволяє читачам читати, завантажувати, копіювати, поширювати, друкувати, шукати й мати доступ до повних текстів своїх статей, і дозволяє читачам використовувати їх для будь-яких інших законних цілей, зберігаючи початкові повноваження з метою стимулювання обміну знань та інтернаціоналізації науки. Ліцензія дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі.